جوانه


جوانه


اس ام اس های سرکاری

 

اس ام اس سرکاری

 

خیلی بی فرهنگی و بی شعوری
.
.
.
.
.
.
در جامعه امروز بیداد می کنه!


اس ام اس سرکاری

 

سلام خوبی؟ شمارتو دادم به همون پسره میخواد زنگ بزنه بهت باهاش حرف بزن.ازت حسابی تعریف کردم

 (ستاد ایجاد استرس در دختران منتظر)


اس ام اس سرکاری

 

این اس ام اس رو  ۳ روز دیگه بخون
.
.
.
میگم نخون
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم.


اس ام اس سرکاری

 

سلام ببخشید مزاحم شدم … اشتباه مزاحم شدم .. کاش مزاحم نمیشدم … بد موقع مزاحم شدم نه؟ خیلی بد شد دوباره مزاحم نمیشم میخواستم یه جیزی بگم اگه طاقتش رو داری میخواستم بگم ببخشید مزاحم شدم.


اس ام اس سرکاری

 

سریع بزن شبکه ۲ ، دارن خلبان هواپیمای بدون سرنشین آمریکارو اعدام کنن !


اس ام اس سرکاری

 

از جهش شما به سمت گوشی ممنونم
.
.
.
.
انجمن حمایت از اس ام اس ندید ها !


اس ام اس سرکاری

 

اگه خواستی بوسم کنی به نکات زیر توجه کن :
.
.
.
.
دیدی میخوای بوسم کنی!!!! خجالت نمی کشی؟


اس ام اس سرکاری

 

سلام ، خوبی ؟ یه سوال شرعی داشتم ، دیشب خواب تو رو دیدم ! آیا نماز وحشت بر من واجب است !؟؟


اس ام اس سرکاری

 

.
.
.

.
گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود الان دوره ، دوره ی محبته!!! I Love You !


اس ام اس سرکاری جالب

 

اگه کسی بهت گفت خوشگل, اول یه لبخند ملایم بزن بعد با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه


اس ام اس سرکاری

 

دعای شب یک کودک: خدایا! می دونی کم آب خوردم، جیش هم کردم. پس کمک کن شب جامو خیس نکنم. … … پس حالا که دعاتو خوندی برو لالا کن!


اس ام اس سرکاری

 

تا حالا دیدی خر پرواز کنه حتما ندیدی . پس فکر پروازو از سرت بیرون کن!


اس ام اس سرکاری

 

چشمهای درشتت را که به من می دوزی و با لبهای بزرگ و با صدای رسا آواز می خوانی. از همیشه بیشتر دوستت دارم، تو واقعأ زیباترین قورباغه ای!


اس ام اس سرکاری

 

یه خره عکس خودشو توی آب می بینه. میگه چقدرشبیه اونی هستم که داره این اس ام اس رو می خونه‎


اس ام اس سرکاری

 

اسمتو روی کوه نوشتم خراب شد ، روی شمع نوشتم آب شد ، روی قلبم نوشتم شکست ، جمع کن خودتو با این اسمت


اس ام اس سرکاری

 

رفتم گلستان که با عشق برات یه دامن گل بچینم، دیدم شلوار پامه


اس ام اس سرکاری

 

با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای اشتغال جوانان شما هم اکنون سرکارید


اس ام اس سرکاری جدید

 

اگر مایلید با یک انسان عقب افتاده ازدواج کنید، موارد زیر را به خاطر بسپارید: … … … خاک بر سرت! مگه مایلی؟


اس ام اس سرکاری

 

دورت بگردم چیست؟ دایره ای فرضی ست که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت می کند!


پیامک سرکاری جدید

 

آرامش در زندگی بهترین چیزه پس بیا به آرامش فکر کنیم به عشق به زندگی به بهشت به زیبایی به جهنم به درک به تو چه به من چه برو اعصاب ندارم


 

 


نويسنده: عباس اخوان | تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |